t>

Breaking News

Selama Hampir 40 Tahun Samy Vellu Jadi Menteri Tak Pernah Dia Pusing Dunia Menfitnah Malaysia.

Oleh : Firdaus Wong Wai Hung (Official)
 

Selama hampir 40 tahun Tun Samy Vellu menjadi Menteri, beliau kekal sebagai Hindu dan tidak pernah mendengar beliau memburuk-burukkan Malaysia kononnya Malaysiamendiskriminasi bangsa India atau dipaksa menukar agama anda mahu kerja di kerajaan dan mendapat penajaan.


Lain pula dengan Waytha Moorthy yang belum jadi menteri sudah keluar negara memburukkan Malaysia dan malahan setelah dua kali dilantik masuk dalam kerajaan, beliau masih belum menarik balik kenyataannya yang menguris perasaan ramai rakyat Malaysia.

Adakah Waytha Moorthy berbohong mengatakan orang India dipaksa tukar agama kalau mahu kerja di kerajaan serta mendapat penajaan kerajaan sedangkan ramai sahabat berbangsa India kita masih beragama Hindu yang bekerja di kerajaan, termasuklah Waytha Moorthy sendiri.

Adakah juga Waytha Moorthy sekadar menceritakan separuh cerita yang kuil dirobohkan tanpa memberitahu kuil-kuil yang dirobohkan itu dibina di atas tanah milik orang lain tanpa kebenaran atau masih dirobohkan walaupun tanah milik sendiri?

Waytha Moorthy tidak layak menjadi menteri di dalam kerajaan kerana tuduhan yang dilemparkannya terhadap kerajaan Malaysia serta perlu ditahan di bawah SOSMA sebagaimana saranan salah seorang pemimpin dalam PH sendiri.

#pecatwaythamoorthy #sosmawaythamoorthy