t>

Breaking News

Keadilan untuk maknyah, gay dan lesbian.

Sesungguhnya kami nak berpesan kepada anda semua. Ya. Anda semua. Anda semua ialah rakyat malaysia. Dan kepada andalah yang kami mahu berpesan dan mengingatkan anda semua. Baca betul2. Dan baca baik2. Kami kata kami mahu hak kami. Kami kata kami mahu kebebasan kami. Dan kami kata kami mahukan demokrasi dalam memilih jalan hidup yang kami mahu. Mahu tahu apa yang kami mahu? Mahu peduli apa yang kami inginkan? Mahu dekat dengan apa yang kami laungkan? Inilah kemahuan dan keinginan kami.

1. Kami mahu bebas menjadi gay. Ya. Gay.

2. Kami mahu bebas menjadi maknyah. Ya. Maknyah

3. Kami mahu bebas menjadi lesbian. Ya. Lesbian.

Lihat petikan ini. Saya percaya anda semua akan emosi. Tetapi sila ketepikan emosi anda. Kerana emosi anda tidak diperlukan di sini. Emosi anda adalah perkara yang sia2. Kini bukan masa untuk kita emosi.

Bapok, pondan, pink lady

Anda nampak apa yang saya nampak? Komuniti ini ialah komuniti yang membantu golongan maknyah untuk mendapatkan hak mereka di bumi malaysia dan menentang undang2 syariah. Undang2 syariah ialah undang2 yg diperuntukkan oleh umat islam kepada umat islam. Ini termasuk membabitkan hukum hakam perkahwinan dan membabitkan akidah umat islam.

Komuniti ini di anggotai oleh orang2 yang berpendidikan dan tahu kelemahan undang2 malaysia. Mereka tak salah apabila mempersoalkan undang2 dan membela diri atas kelemahan undang2 tersebut. Sila lihat di bawah ini. Ini adalah petikan yang mungkin mengelikan ahti anda. Ya. Saya sendiri rasa kelakar. Siyes.
As Mak Nyahs, we have the right to live with dignity like all citizens in Malaysia. We have the right to our identity, the right to self-expression in our dress and mannerisms, the right to respect for our personal and private life and the right to livelihood as other citizens in Malaysia. These are our fundamental liberties as enshrined in Articles 5, 8 and 10 of the Federal Constitution, the supreme law of the land. Any law that violates our rights arbitrarily is no longer good law.

Artikel penuh anda boleh baca di sini

Apabila membaca artikel tersebut saya nasihatkan anda berlapang dada. Sabar dulu. Ini bukan masa untuk anda merasa jelik dan jijik pada kaum maknyah. Jika itu perasaan anda, maka anda BODOH. Ya. Bodoh. Jika undang2 yg di amalkan oleh kerajaan membuatkan maknyah ini boleh bebas hidup di malaysia, maka salurka kejijikan dan segala sumpah seranah anda kepada pihak yang sepatutnya. Ia, bukan salah maknyah. Mak nyah ini saya sokong. Mereka berhak atas nama undang2. Ingat lah bahawa undang2 di malaysia melindungi kepentingan semua kaum. Ini termasuk kaum gay, kaum maknyah dan kaum lesbian. Jika tidak suka, maka salahkan kerajaan yang melindungi mereka atas nama undang2. Bukan nya marah mereka2 neh. Mereka2 neh bebas kerana tiada langkah2 pencegahan. Sesuatu perkara yang tidak boleh dicegah dan diperangi melalui undang2 maka ianya direlakan secara tak langsung. Betul kan?

Saya tidak akan menentang mereka langsung. Dan apabila mereka ini tidak saya perangi bukan bermaksud saya membela mereka. Saya tidak. Cuma akal saya mengatakan bahawa jika saya mahu mencantas pokok yang rosak, bukan daun yang akan saya usik. Saya sangat kejam. Saya betul2 kejam. Saya akan cabut akar. Saya akan bakar tanah di mana pokok tersebut pernah hidup. Dan saya akan pastikan abu tanah tempat pokok itu pernah memekar sekalipun tidak akan bernafas untuk selama-lamanya.  Heh.

Pengakuan gay yang anda mesti baca.

Saya gay dan hormatilah saya.

Biarkan aku menjadi gay.

MESSAGE OF HOPE
Inspired by Gabrielle Yong, the first Malaysian to post her "It Gets Better" video, Seksualiti Merdeka brings together 15 Malaysians from all walks and orientations and genders to share this message of hope. They are: Alvin Ng, Azwan Ismail, Gary Ooi, Joe Pang, Kavidha Natarajan, Michelle Nor Ismat, Nabila Nasir, Nisha, Pang Khee Teik, Peter Ong, Seetha, Sharaad Kuttan, Sulastri & Tina Fazlita Fadzil. Filmed by Jay Sheldon.

This event will premiere the videos before we upload them on youtube under Seksualiti Merdeka's channel one by one, as well as on this blogspot. Come join us and celebrate. If you feel inspired to do the same, please go ahead and find a friend with a camera to record your message, and share it with us. Let's spread the hope.

Artikel penuh di sini


Jika anda mahu menjadi gay, lesbian dan maknyah dengan bebas anda bolehlah berbuat apa yang mereka2 ini buat. Jangan takut sekuat mana pun mereka mengeji anda ingatlah anda tidak boleh di usik oleh undang2. Dan undang2 ini dicipta oleh BN untuk anda. Heh


Ameno : Yo! kenapa SBA tak didakwa sebab menjadi seorang gay? Yo! Kenapa UMNO memekak pasal DSAi dan mengabaikan mereka2 semua ini? Rupanya propaganda politik konspirasi menjatuhkan imej dsai. Cis.

31 ulasan

kerakatau berkata...

ape ke bangang laaa artikel kau nih yeop ?! Putar belit !

Anonymous berkata...

ape ke bangang laaa org yg komen ni...dan ape ke bangang la org yg bernama azwan ismail ni...moga2 Tuhan tidak menarik hidayah dariku...aminnnnnnnn!!...

Star berkata...

sastera tahap tertinggi yang hanya difahami oleh sesetengah orang hehe

cibengkok berkata...

ape ke hal plak ni..aram, jdik gay ni ampa ta ark..cilako..ado jgak web site utk depa..sapo yg buat 2 mmang la tersngat bodo..ntah2 depa 2 yg gay kowt..kantoi da ar...ni bkan hukum mnusia.tpi hukum allah..allah da lrang x ley buat la..ni nk jgak jdi gay..bodo...nk cium bau syurga pown x ley..

khilafah berkata...

ini semua datang dari demokrasi sampah yg dilaungkan oleh umno dan pkr!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
lihat!!!!!!!!!!!! ini semua disebabkan demokrasi sampah yg dijunjung oleh anda semua!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

nz berkata...

:(

tunggu azab Allah turun...............

Me berkata...

Anda dah bersedia utk menghdapi saat2 kehancuran?
nauzubillah..
Semoga allah memberikan hidayah dan petunjuk..

Baju Kanak Kanak
Tempah Baju

roy berkata...

golongan yg mendatangkan bala..mesti diperangi

bkn gay berkata...

ya allah berilah petunjuk kpd azwan ismail dan rakan seangkatanya ke jalan yang benar.amin

Mgirl berkata...

Dunia akhir zaman.. kita harus cuba sedaya upaya memerangi masalah ini dgn bijaksana berlandaskan agama.......

jidot berkata...

hahahahaahhahahahahahahahahahahahah!
adeh trguling2 aku dah ha...
hahahahhahahahaa

new hope berkata...

beza PR dan AmenoBn ialah kita menghormati hak asasi dan kebebasan manusia so jgn terbawa2 dgn sikap jumud ameno

POLITIK PLURALISME

nuwa82 berkata...

Sedihnya bila hal sebegini kian berleluasa di malaysia........tak takutkah mereka dgn azab dari Dia Maha Pencipta....tak sedarkah asal usul mereka dari segumpal tanah yang kotor............????? Allah dah tinggikan darjat mereka dgn dijadikan sbg manusia malangnya mereka nak jd HAIWAN BEROTAK tp tiada akal.............!!!!!!!!!!!!!!

mantoya berkata...

kalo ko jantan ko besokan le lobang bontot ko... senang cirit....

pampam berkata...

MARI BANGKIT MENENTANG HOMOSEKSUALITI DAN TRANSGENDERISM!!!

JOIN Kumpulan-Anti-Seksualiti-Merdeka di FACEBOOK

http://www.facebook.com/pages/Kumpulan-Anti-Seksualiti-Merdeka/162702290440647

Monyet berkata...

Ini lagi satu.....geng alam sesama sendiri ni. Nak jadik makyah la, nak jadik gay la, nak jadi lesbian la. Monyet2 xpemah mempunyai maslaha ni walaupon kitaorg xdiberi akal. Nmpknye makhluk perosak utk umat manusia da menjadi barah. Tunjuk bontot tngk...kekeke

pejuang berkata...

gay x layak tinggal di Malaysia!
salah 1 Rukun Negara - Kepercayaan kpd Tuhan
klw dh prcya kt Tuhan, mst la ada agama.
gtaw sket agama apa yg membenarkn penganutnya utk jd gay????

Pang5 berkata...

kerakatau

December 18th, 2010 at 13:04
ape ke bangang laaa artikel kau nih yeop ?! Putar belit !


ko ni sokong gay ke? takpun ko Gay?

pejuang berkata...

gay x layak tinggal di Malaysia!
salah 1 Rukun Negara - Kepercayaan kpd Tuhan
klw dh prcya kt Tuhan, mst la ada agama.
gtaw sket agama apa yg membenarkn penganutnya utk jd gay??

AZAM berkata...

MEMANG CINTA TAK MENGENAL JANTINA. TETAPI TUHAN LARANG ADA SEBAB.

ayushaye berkata...

kenali la diri anda lebih dalam untuk mencari keredhaan Allah, untuk mengagumi kekuasaan Nya bukan untuk mencari kekuatan melawan syariat Nya...semoga mendapat hidayah yang masih kabur..pe da azwan...

DEAN berkata...

Betul, cari akarnya, bakarkan ia supaya ia tak akan tumbuh lagi. itulah satu2 caranya untuk membenteras maksiat dan golongan yang melakukannya (hatta gay, maknyah , sumbang mahram dan golongan yang sama dgn nya).

Nys berkata...

-__-

nape ade yang cam lampi(lambat pickup) jer?

Marley Shelton berkata...

Keep posting stuff like this i really like it

Roofing Philadelphia berkata...

Just thought I would comment and say awesome theme, did you make it for yourself? Looks really good!

topsoil berkata...

I'm getting a javascript error, is anyone else?

Life Plus berkata...

RLC you are right about NATO, completely right and yes, even the intelligent cold warriors like kennan, etc. opposed this adventurism. But the Kosovo precedent is another big deal here, and assuming like most libs you supported that war, can you not acknowledge taht at least geopolitically it gave Russia an opening to Save Ossetians from Ethnic Cleansing.

Worker berkata...

Greatings,
Bravo, que palabras..., el pensamiento admirable
Worker

hasan berkata...

kepada org yg bodoh yg tak mengerti makna dalam artikel ini, sila berambus. sebelum mengemukakan komen yg tak bermakna, silalah bertanya dan buat research supaya tak dikomen kembali! ameno, keep posting stuff like this. anyway, God made Adam and Eve, and Adam and Steve! fikir2lah sendiri.

Synthia Mundine berkata...

?@drmikemurdock: ~I Refuse To Chase Anything..That God Is Reluctant To Give Me.Amen

superduper berkata...

gud article..i mean permainan bahasa y bgus bkn ape y dicakap tu bgus..y keliru tu baca la 2-3 kali...mmg undang2 ada ckp kebebasan kpada kaum2 tp ko tu y xfhm istilah kaum tu...bukak kamus dan faham2 la kaum tu apa mksudny..gender bukan lah kaum y dimaksud kan dlm undang2 tu..tiada apa y makyah/gay perlu lakukan..xpyh susah2 nk cri kebenaran ke kebebasan ke ape lancau ke sbb korg da mmg salah dan sesat...cri la ape y korg ptut cri didunia ni...mmg god made Adam and eve..tp for wut..lu pikir la sndiri..Allah maha pengampun...mintak lah dri dia dgn usaha dan tawakal..amin..