t>

Breaking News

Tahniah! Merlimau dapat projek baru!



Sila lihat berita di bawah ini ;



Dah tengok? Bagus. Memang bagus. Sila tengok tarikh berita tersebut dulu. Dah tengok? Bagus. Memang bagus. Heh

Malam neh aku nak korang buka tv3. Tunggu buletin utama. Duduk terpacak kat sana selepas habis solat mahgrib. Jangan leka dan jangan lalai. Berita seperti berita di atas neh akan tersiar semula. Tapi dengan sedikit pengubahsuaian ayat dan manipulasi. Tak percaya? Takpe. Tunggu berita tv3 malam neh. Heh

Ameno :  Kalau nak tunggu berita neh keluar paper kena tunggu esok. carian online aku dah buat tapi tak jumpa. Sampai ke website melaka aku digging info tapi belum terpapar.  Aku tahu pun menerusi tv3. Berita tenghari tadi dah siarkan mengenai neh tadi. Heh

4 ulasan

along ejie berkata...

aku pn nk tgk jgk 1 lg projek BN ni....recycle blik...hahahaha

Pak ngah berkata...

Fuh, projek tahun 2008. tapi 2011 tv3 canang balik... bagus2~

wszawica u dzieci berkata...

Very interesting entry, I look forward to the next!

wak lu berkata...

perghh..ni kalo xde PRK mmg kompom masih xsiap2 lg ni