t>

Breaking News

Contest : Say WHOA to DiGi's WWWOW Awards!

Contest paling cool. Paling senang. Syaratnya sangat mudah. Tak payah nak pening2 kepala. Kalau korang ada benda2 yang menarik dan cool untuk dikongsi seperti ;

1. blog

2. video 

3. gambar

Korang leh join. Daftar sini. Tapi sebelum tue korang kena patuhi syarat2 dia. Baca bawah ;


Aku terangkan serba sedikit syarat2 dia okey ;

1. Korang nya blog / gambar / video mesti tak boleh ada kaitan dengan politik, racism, agama dan etc. 

2. Bab umur pula tak silap aku atas 18 tahun. 

3. Akaun facebook yang sah. Bukan yang korang saja2 create utk cari gaduh. Akaun tue dia akan gunakan untuk berhubung dengan korang. Dan digi akan hantar email pengesahan bahawa entry/post/penyertaan korang diterima melalui email yang korang daftar masa mula2 buka akaun fb. Maksudnya ko pakai email apa masa buat fb? Hah, email tue lah nanti digi hantar confirmation bahawa korang dah layak masuk dan boleh promote2 supaya orang undi korang.

4. cara nak menang, nak cakap susah tak susah, senang tak senang. Hehehe.. Korang kena soh member2 setia korang undi korang. Tapi kalau video atau gambar2 korang menarik, mesti orang undi punya.

5. Gambar / video /  blog tue adalah sah hak milik korang. Bukan ciplak / tiru orang punya then claimed harta sendiri. Hehehe.. bahaya betul.

Hadiah? Tengok bawah ;




Dah baca sampai habis? Rm5ribu. WOW.. banyak tue. Nak? Nak? Hehehe.. masuk sini.


Aku nak masuk gak tapi bukan untuk kategori belog. Cari gambar2 menarik lah.. heheheh.. pasal belog aku unsur2 politik, so aku kena masuk cabang lain lah pula.. Urmmmmmm.. aku nak tangkap tuttt... idea dah ada takley share sini bahaya wooo... heheheh.. 

Dan kalau nak tahu, korang leh angkat diri korang gak. Agak2 korang takde belog, takde gambar or video yang cool untuk dishare, korang angkatlah diri ko as personaliti internet yang fabuluso.. errkk silap favourite.. tapi korang kena pastikan korang mmg popular lah kat dunia internet.. mcm cikgu shida ke.. barulah ada semangat nak undi kan kan kan? Hehehe

Selain dari contest neh, ada gak contest untuk ibu tersayang. Kat facebook. Klik sini untuk info dan ini pula contest utk top 50 komen terpantas. Mereka dapat rawatan muka percuma. Klik sini.

Ameno : Belog politik di dikriminasikan arhhh aku kuciwaaa... heheheh..