t>

Breaking News

Penjawat Awam Di Pecat Jika Sertai Perhimpunan

Menteri besar terengganu dah bagi clear warning kepada semua kakitangan awam yang ada niat nak sertai perhimpunan bersih 2.0 agar batalkan niat mereka untuk berbuat demikian. Tertariknya kat sini bila MB terengganu cuma bagi warning kepada kakitangan terengganu berkait dengan perhimpunan bersih. Bagaimana pula dengan perhimpunan perkasa dan patriot? Adakah kakitangan kerajaan akan dipecat juga ataupun wujud layanan double standard disini?




Dari apa yang difahamkan maklumat daripada kakitangan awam terengganu, mereka kata hanya larangan terhadap bersih 2.0 je yang diterima setakat neh. Nama perhimpunan bersih 2.0 di highlightkan se highlight, highlightnya tetapi perhimpunan patriot dan perkasa tidak pula disebut langsung dalam meeting tersebut.


So, fikirlah bukan kita nak cakap ataupun nak tuduh apa2. Kalau lah bersih dikatakan haram sebab tiada permit, bagaimanapula dengan perkasa + pesilat dan patriot? Takan halal semata2 mereka condong kepada kerajaan? Menuntut pilihanraya yang bersih + adil, bukan bererti kami anti kerajaan kan? Tuntutan dibuat terhadap SPR. Dan SPR bukan badan kerajaan. So kerajaan tak sepatutnya terasa segala bagai kat sini lah. Heran betul aku memikirkan kenapa kerajaan cuak semacam.


Baca berita penuh larangan said disini


Sozcyili : pilihkasih


[contest] Racing online bermula, klik sini kalau nak masuk contest


[ADS] Minat nak melancong? Ada pakej menarik, klik sini untuk detail

Tiada ulasan