t>

Breaking News

Bayi berusia 23 hari diliwat - Lelaki ini memang bangsat!

BODOH NAK MAMPUS.

GAMPANG!!!

PERBUATAN INI ZALIM GILA.

Mengundang rasa amarah sampai rasa nak maki2 dia.  Baca bawah neh ;
KUALA LUMPUR  -  Berang isteri dalam pantang enggan melayan kehendak seksualnya, seorang lelaki berusia 28 tahun bagaikan dirasuk syaitan apabila sanggup meliwat bayi lelakinya berusia 23 hari di dalam bilik di rumah mereka di Taman Sunway, Batu Caves di sini kelmarin.
Laporan media menyebut lebih kejam apabila tangisan bayi malang yang menahan kesakitan itu langsung tidak diendahkan si bapa durjana, sebaliknya dia menjadi lebih rakus dengan bertindak menutup mulut anaknya itu menggunakan tangan dengan kuat, sekali gus menambah derita si kecil.
Bapa yang kejam itu berbuat demikian untuk mengelakkan tangisan bayi malang itu didengari isterinya yang ketika kejadian dilaporkan sedang berehat di ruang tamu rumah.
Dipetik Harian Metro hari ini, sumber polis berkata, tindakan keji dan kejam itu hanya disedari ibu mangsa berusia 39 tahun kira-kira pukul 4 petang apabila melihat mangsa tidak bermaya ketika mahu memandikannya.


BABI. Hambek kau. Geram betul larh aku dengan jantan sial neh.

Bayi umur 23 hari pun ko liwat? Apa gila seks sangat ke? Kalau dah gila sangat pergi larh cari pelacur ataupun mana2 sundal untuk lepas gian. Yang liwat, baca betul2 ye, LIWAT bayi berumur 23 hari neh ialah bapa kandung kepada bayi tersebut.

Citer asal nya ialah si bapa neh gilababi ketagih seks. Nak melepaskan nafsu ditolak isteri, sebab isteri masih dalam pantang. Last2 dia lepaskan kat anak kandung dia. Bayi yang baru lahir dijadikan nafsu serakah dia. Orang kalau bernafsu pun takan lepaskan pada bayi. Melainkan nafsu dia dikuasai oleh syaitan ataupun dia sendiri ialah syaitan. 

Boleh fikirlah kan, bapa jenis apa yang sanggup liwat anak sendiri? Itupun anak yang masih bayi lagi? Baru 23 hari lahir dah liwat? Amat wajar si bapa neh diliwat sebelum dihukum mampos. Bagus tak? Liwat dia dengan batang kayu ataupun besi. Biar dia rasa keperitan dan kesengsaraan bayi tersebut. 

Budak tue sekarang berada dalam keadaan kritikal. Aku percaya si bapa neh memang kena sumpah dengan seluruh rakyat malaysia punya. Dan aku rasa dia neh orang melayu. Sebab pada hemat aku, selalunya orang yang mengamalkan pantang2 neh ialah orang melayu. Tapi neh cuma andaian aku je. Sila jangan percaya pula. Dalam berita dia tak bagitau bangsa pelaku jenayah neh. Korang boleh baca berita penuh disini.

Sozcyili : Bangsat. Kejam gile perbuatan dia. Tak boleh aku nak kawal bahasa dah.