t>

Breaking News

Hukum makan Masakan Pondan - Ustaz Azhar Idrus

Tahu kah anda apa hukum nya memakan makanan yang dimasak oleh pondan ? Rasanya tak pernah terfikir oleh aku nak tanya pasal benda neh. Selalu gak makan makanan yang dimasak oleh lelaki lembut tapi bukanlah pondan yang pakai pakaian pompuan tue seme. Kalau dibelanja makan oleh pondan ada.

Banyak kali gak. Sebab dulu berjiran dengan geng2 pondan dan maknyah neh so selalu larh gak aku borak2 dengan dorang. Dan banyak kali depa belanja. Depa jenis suka belanja2 orang dan aku pula budak2 sekolah time tue so memang best arh kena belanja. Dorang neh kadang2 best gak jadi kawan. Tapi bila merajuk bagai memang tak layan arh. Teruk. Buang masa je pujuk.

Ha Ha Ha.

Menurut ustaz, makan makanan yang dimasak oleh pondan adalah halal asalkan memenuhi dua ciri iaitu makanan yang dimasak itu bersumberkan dari makanan yang halal dimakan oleh umat islam dan periuk kuali belanga [alatan yang digunakan untuk memasak] adalah bersih. Bersih neh kena faham larh maksud dia apa. Jangan lepas goreng babi, cuci dengan sabun terus goreng ayam pula. Bersih neh kena bersih betul2 larh.

Kang jangan ada pula yang spin ustaz bekap pondan bagai lepas neh.  Memang kena luku larh jawabnya.

Sozcyili : Pondan pun manusia.. hehehe.. tapi jangan melakukan seks songsang sudah..