t>

Breaking News

Polis minta bantuan kesan kanak-kanak lelaki 12 tahun yang hilang.

Gambar kanak2 tersebut ada kat bawah neh hah ;


Usia dia 12 tahun. Actually menurut polis, kanak2 ini pernah lari dari rumah ibunya sendiri pada tahun lepas. Di khuatiri dia buat perkara yang sama pada misteri kehilangan dia kali ini. Sesiapa yang ada info ataupun ternampak, ter-perasan, atau tahu apa2 perkara mengenai kanak2 lelaki di atas, mohon segera hubungi pihak polis.

Ahli keluarga kanak2 ini berada dalam keadaan bimbang kerana tidak tahu keadaan semasa kanak2 di atas. Hilang macam tue je. Misteri. Nak lari ke apa ke at least bagi la hint serba sedikit. Takut juga kena culik.

Baca bawah ;

Polis meminta orang ramai membantu mengesan seorang kanak-kanak lelaki berusia 12 tahun yang menghilangkan diri daripada pangkuan keluarganya sejak Ahad lalu.

Mohamad Daniel Haiqal Mohd. Desa yang merupakan murid tahun enam Sekolah Kebangsaan Sungai Rambai itu tinggal bersama ibu saudaranya di Flat Desa Wawasan di sini.

Ketua Polis Daerah Seberang Perai Tengah (SPT), Asisten Komisioner Azman Ab. Lah berkata, berdasarkan laporan, kanak-kanak itu disedari hilang selepas keluar dari rumah ibu saudaranya tersebut pada pukul 9.30 pagi.

"Mohamad Daniel Haiqal tinggal bersama ibu saudaranya sejak Jun lalu selepas ibu bapanya berpisah. Sebelum ini, dia pernah melarikan diri dari rumah ketika tinggal bersama ibunya tahun lalu. =UM-