t>

Breaking News

Maza Tegur Menteri Yang Suka Keluarkan Kenyataan Bodoh.

Sekarang neh. Memang ramai yang perasan bahawa menteri2 di Malaysia hari neh ada yang suka keluarkan kenyataan yang bengap2 belaka. Tak padan dengan jawatan seorang menteri. Tak sesuai langsung sandang jawatan tinggi, dibayar mahal2 tapi bila keluarkan kenyataan macam haram.

Bila artis pun dah pandai perli halus, bila orang2 yang popular pun dah mula start sindir2, bila tokoh2 tertentu dari BN pun dah mula menyuarakan perbezaan pendapat memang tak syak lagi la yang menteri2 tertentu di negara neh sememangnya di anggap BODOH oleh kebanyakkan rakyat di negara neh.

HAHAHAHA..

Lihat kenyataan MAZA aka Ustaz Mohd Asri Zainal Abidin yang dipetik dari laman sosialnya ;


Yang MAZA sebut memang tepat sekali.

==> Banyak kenyataan dari pihak kerajaan kebelakangan ini membentuk persepsi rakyat bahawa negara sedang dipimpun oleh mereka yang tidak berkelayakan.

Ini memang betul. 100% betul. Tak dapat dinafikan lagi. 

Jika ada di antara korang yang rasa kenyataan MAZA ini merupakan satu tuduhan yang tak berasas, korang memang silap besar la weh..

Baca ini dulu ==> http://amenoworld.blogspot.com/2013/12/koleksi-kenyataan2-politik-yang-bangang.html

Berapa banyak punya statement2 bebal aka bangang dikeluarkan oleh pak2 menteri di negara ini. Itupun sepanjang tahun 2013 aje. Tak masuk tahun2 sebelumnya. Dan juga tahun2 mendatang. Percayalah, selagi dorang memerintah, selagi itulah kenyataan2 bodoh akan terus wujud. 

HAHAHAHA..