t>

Breaking News

Najib Razak Di Serang Kaw2 Di Laman Facebook Dalam Ucapan Tahun Baru..

Najib update facebook dan twitter. Atau mungkin pembantu dia yang update laman facebook dan twitter. <-- Yang neh aku rasa lebih tepat.

HAHAHA..

2014 bakal menjelma dan sudah pasti tahun depan akan lebih bermakna dengan kemeriahan Tahun Melawat Malaysia. Saya difahamkan persiapan sedang giat dijalankan di 37 buah pintu masuk negara untuk menyambut kedatangan pelancong-pelancong. Sama-samalah kita buka pintu negara dengan senyuman dan ucapan 'Selamat Datang'.

Tapi sayang. Bukan pujian yang dia dapat. Sebaliknya kejian dan sumpah seranah. Yang marah pun ramai. Geram agaknya. Semua ini berpunca kerana pada tahun 2014 dan seterusnya rakyat akan dibebani dengan kenaikan kos sara hidup yang melambung tinggi. 

Bermula dengan kenaikan tarif elektrik, kenaikan pelbagai jenis tambang pengangkutan awam dan rancangan kerajaan untuk terus susutkan subsidi terhadap beberapa barangan keperluan sehingga la kepada pengenalan GST, semua itu pasti akan memberikan kesan langsung kepada majoriti rakyat di negara neh. Yang pasti tindakan2 itu akan menyebabkan harga barang semakin mahal di negara neh.

Lihat ;







Adakah kemarahan rakyat ini akan diterjemahkan dalam perhimpunan aman rakyat yang membawakan mesej turunkan kos sara hidup rakyat = sambut tahun barang naik 2014 nanti?

Kalau baca di facebook memang ramai sangat yang marah kat Najib sekarang neh. Selain dari tidak tepati janji manifesto BN, Najib juga nampaknya langsung tidak mengedahkan kritikan demi kritikan negatif yang dilemparkan terhadapnya.

Mungkin dia fikir bahawa rakyat tidak boleh berbuat apa2 selain dari pasrah dan merungut kot..

Yeke?

HAHAHAHA..