t>

Breaking News

Propaganda Salahkan Anwar Dalam #MH370 Bermula.

Desakan untuk siasatan dah pun bermula sejak semalam.

Dan ada yang mendesak PDRM agar siasat Anwar. Bersumberkan penulisan fitnah dari blog propaganda (bukan dimiliki ataupun pro kepada Pakatan Rakyat) Utusan slumber aje petik dan sebarkan di media mereka.

Pergh.

Utusan, tak serik2 eh kau?

Macam la ko tak boleh nak tanya Anwar sebelum siarkan berita manipulasi macam tue.

Dah siarkan berita manipulasi, nanti jawapan Anwar bukan depa nak siarkan pun.

Lepas tue tak pasal2 berjuta juta juta juta juta NGO dan orang2 POLITIK PRO BN mana2 hala tah bangkit di balai2 berdekatan untuk buat laporan POLIS.

Siyes. Dorang neh kelakar sangat la wey.

Takde ke taktik dan strategi terbaru nak melawan ANWAR selain dari pamerkan kerja2 BODOH macam tue?

HAHAHAHAHAHAHA

Laporan akhbar ;


Episode pertama disini ==> http://sozcyili.blogspot.com/2014/04/anwar-tidak-tahu-lokasi-pesawat-mh370.html

Suka2 je buat jalan cerita macam neh.

Semua neh bermula kerana Anwar mengkritik Putrajaya. Ada dua benda yang Anwar sebut.

1. Cara pengendalian sebaran maklumat mengelirukan masyarakat dunia.

2. Putrajaya menyembunyikan sesuatu dari masyarakat dunia.

Yang sebenarnya point pertama aku setuju sangat. Point kedua aku rasa syak wasangka. Aku taknak cerita kenapa aku ada syak wasangka. Tapi aku rasa mungkin ada orang2 di luar sana yang macam aku, dia pun syak wasangka atas tujuan tertentu.

Lue fikirlah sendiri.

BTW, lepas neh korang tengok la beberapa badut akan berarak dan muncul di tv dengan laporan demi laporan polis meminta Anwar di siasat.

Sendiri yang buat cerita. Sendiri marah dan sakit ahti. Last2 orang lain pula yang jadi mangsa.

HAHAHAHAHAHAHA