t>

Breaking News

Netizens Kesiankan Polis, Rasa Malu Dengan Laporan Polis Pasangan Tak Pakai Kondommm.

SOSMED | Nampaknya laporan polis seorang wanita terhadap pasangan seksnya yang TIDAK MEMAKAI KONDOM ketika membuat hubungan ranjang memakan dirinya sendiri. 


Ini kerana wanita itu kini menjadi mangsa kecaman netizens setelah laporan polisnya itu tular di laman sosial. 


Kebanyakan netizens beranggapan laporan polis itu menyusahkan pihak polis yang dianggap perlu campurtangan dalam urusan remeh.

Mereka juga beranggapan wanita itu patut malu kerana melakukan hubungan luar pernikahan.


Eid Ibrahim : Sudah tenat negara kita ini dari rakyat sampai pemimpin cerita nafsu serakah tak habis2 😢

Jasni Abu Hasan : Dah sedap baru nak buat lapuran polis masa buat tak ingat

Zahar Din : Kenape takut plak hiv... Sepatutnya hulur dulu jari pada api dapur dalam seminit dua sebelum Allah humbankan ke dalam neraka... Akan tetapi masih sempat bertaubat dan sesungguhnya Allah itu Maha Pengampun dan Maha Penyayang...

Malike Brahim : Terlupa dia hari itu bahawa hari tanpa plastik sbb weekend...bila teringat terus tanggal demi menyahut kempen kerajaan...

Irwan Shah : Tugas anggota pdrm skrg ni amat la mencabar...kes cabut kondom ketika hubungan sek pun kena buat siasatan....pening2....yang dapat sedap engkau...yg dpt duit engkau...yg dpt ssh pdrm.....hawau betul la.......😆😆

Semalam sosial media kecoh dengan penyebaran satu laporan polis dan gambar pasangan yang dipercayai melakukan hubungan seksual.

Laporan polis itu menyatakan aktivis alam sekitar membuat aduan kerana pasangannya tidak memakai kondom ketika melakukan hubungan dengannya.

Pada awalnya pasangannya yang juga seorang lelaki warganegara Africa berjanji akan memakai kondom semasa bersama tetapi bertindak menanggalkan kondom ketika di pertengahan hubungan.

Hal itu juga diakui oleh pasangan wanita itu ketika ditanya.

Laporan polis dibuat kerana wanita itu bimbang jika dijangkiti virus HIV disebabkan perbuatan tidak memakai kondom.

Ketua Polis Daerah Kajang, Asisten Komisioner Ahmad Dzaffir Mohd Yussof ketika ditanya pemberita mengesahkan menerima laporan wanita berkenaan Sabtu lalu. - 23 Julai 2019.