t>

Breaking News

D'HERBS tolong tukar iklan berbaur kelucahan anda!


D'herbs, aku faham.

Bahkan aku percaya masyarakat juga faham. Mereka faham apa yang ko ingin jual dan sampaikan melalui product2 tertentu ko jika ko menggunakan iklan yang lebih sopan tanpa perlu menggunakan unsur2 yang tidak sepatutnya, berbaur lucah dan senang cakap keterlaluan!

Dewasa neh kita telah banyak kali dihadapkan dengan iklan2 berbaur kelucahan atas nama untuk melariskan jualan product mereka. Siyes cakap, iklan2 tersebut sangat SICK dan meloyakan. Macam orang kita asyik fikir nak

MAIN

dan

SEKS aje.

Kemon. Kenapa peniaga2 melayu SEPERTI DHERBS focus kat product macam tue jek? Dan kenapa perlu buat iklan2 seperti itu? Susah sangat ke nak buat iklan yang lebih sopan kalau nak memperkenalkan product2 korang sekalipun? Geli la weh.. nak2 dipamerkan di tempat terbuka. Kalau orang yang dah kahwin tengok, takde lah dorang rasa apa sangat.

Cuba yang tengok tue budak2 sekolah? Orang bujang dan remaja? Tak fikirkan apa benda yang dorang akan terbayangkan bila membaca iklan2 seperti itu? Kemon, jadilah peniaga berhemah. Anda tak perlukan paparkan kelucahan or ayat2 yang seperti di atas untuk lariskan product2 anda. Anda mampu buat lebih baik dari ini. Hanya perlu perahkan akal kreativiti anda, yang pasti bukan akal lucah! Oke? Bai.